STEM COOKING- SUSTAINABILITY AND RESPONSABILITY

Els nostres alumnes del SIEI  han inicat per segon any consecutiu el projecte eTwining de nivell europeu. El curs passat ho van fer en l’anomenat Cinema- desafio criativo das stem i va ser tot un èxit. El projecte d’enguany duu per nom STEM Cooking – sustainability and responsability.

En el projecte hi participem conjuntament 5 centres educatius amb alumnes de NEE: dos d’ells de les Illes Terceira, a les Açores, Portugal; un  de Bjelova, Croàcia; un altre centre de Bursa, a Turquia i nosaltres. Entre tots ens centrarem en realitzar receptes saludables, compartint experiències amb les diverses cuines que tenim a Europa. Així mateix es realitzaran treballs de col·laboració i cooperació entre estudiants i professors. I, sobre tot, fomentarem l’ús de les noves tecnologies.

Totes les activitat són completament en anglès, per la qual cosa l’alumnat augmentarà l’habilitat en aquesta llengua en diferents contextos d’aprenentatge.

Estem segurs que serà una experiència molt enriquidora, tant a nivell cultural com personal. Us anirem informant al llarg d’aquesta aquesta aventura.