SORTIDA DELS ALUMNES DE FRANCÈS A SITGES

El passat dijous 24 de gener els alumnes de francès des de 1è de la ESO fins a Batxillerat, hem anat al cinema a Sitges.

Hem vist una pel·lícula en versió original “C’est la vie”, una comèdia del director de “Intouchable” Olivier Nakache. Com l’any passat, m’he decantat per aquest gènere del mateix director.

Sinopsi: Un casament de luxe en un castell francès del segle XVIII se’ls va de les mans als seus responsables. El principal encarregat és Max (Jean-Pierre Bacri) un organitzador de noces que en aquesta ocasió s’enfronta a una celebració d’alt standing ni més ni menys que en un castell. Tot sembla estar perfectament orquestrat perquè l’esdeveniment sigui un èxit: cambrers, orquestra, menú, DJ i decoració floral, però a cada moment sorgeixen entrebancs que fan que el resultat frec el catastròfic.

Ens ho hem passat molt bé