SORTIDA AL MUSEU DE LA MÚSICA

El dijous passat, 18 d’abril, alumnes de 2n d’ESO van visitar el Museu de la Música a Barcelona. “El Petit Orpheus”, una visita guiada amb la qual els nostres alumnes van conèixer de més a prop el món del instruments musicals, des dels seus orígens fins al món actual, un viatge per la història on descobrim com l’home va anant construint i experimentant nous instrument musicals amb els recursos materials del seu temps. A més a més de veure i escoltar  instruments d’èpoques i cultures d’arreu del món, els alumnes van poder gaudir de tocar i tenir a les seves mans un petit orgue, un violoncel o un arpa.

En resum, més de 2.400 instruments musicals i 400 objectes i obres d’art que permeten un estudi acurat del fet musical des de les diferents vessants científiques. Una quarta part del fons es troba a l’exposició permanent i la resta es conserva en reserves accessibles. Un museu pels amants de la música que val la pena conèixer.