SORTIDA A LA NEU 2023

Des del departament d’educació física tenim el plaer d’anunciar-vos que ja estan obertes les inscripcions per a la sortida a la neu del curs 2022-2023. Aquesta tindrà lloc els dies  18, 19 i 20 de GENER del 2023.

Un cop hem deixat enrere les restriccions pròpies de la pandèmia que ens van fer ajornar el viatge al març el curs anterior, aquest any esperem tornar a gaudir de la sortida amb total normalitat i amb unes  condicions de neu òptimes que permetin al nostre alumnat gaudir de primera mà de dos dels esports d’hivern més populars com són l’esquí i l’snowboard. Al març de 2022, 80 alumnes van assistir a l’esquiada i esperem igualar o superar el nombre d’assistents en aquesta ocasió.

A continuació, us donem tots els detalls de la sortida, aquest any per inscriure’s haureu d’unir-vos a la classe de classroom específica que s’ha creat amb el nom  VIATGE NEU 2023, allí trobareu el formulari d’inscripció. El codi per unir-se us el facilitarà el vostre professor de la matèria d’educació física al classroom de l’assignatura.

Aquesta sortida està destinada als alumnes de 1r fins a 3r d’ESO.

Informacions:

Pistes d’esquí Combinació entre estacions d’esquí dels Pirineus francesos i catalans.

Visita segons les condicions climatològiques i de la neu.

• Font Romeu – Les Angles –Porté
  • La Molina – Masella
Allotjament Hotel Prado Puigcerdà a Puigcerdà (habitació, esmorzar i sopar).

Els dinars de dijous i divendres seran als restaurants de les pistes d’esquí.

El dinar del primer dia no està inclòs.

El preu inclou
  • Allotjament
  • 2 pensions completes (amb dinar al restaurant de pistes).
  • Autocar (viatge i desplaçaments a pistes).
  • 3 forfaits per als remuntadors.
  • 5 hores de monitors d’esquí o surf de neu en horari de matí i tarda cadascun dels 3 dies.
  • Assegurança a pistes.
  • Lloguer de material d’esquí o surf de neu per als 3 dies. (esquís, botes, taula de snow, casc)
  • Banys termals a Dorres.
Preu de l’activitat 310€

Per fer més accessible aquesta sortida a totes les famílies, el pagament  es realitzarà fraccionat en 3 terminis.

A més a més, a cada alumne que faci la paga i senyal corresponent, que s’haurà de fer abans del 4 DE NOVEMBRE , se li lliurarà un talonari amb què podrà finançar-se part de la sortida.

IMPORTANT!!! En el cas que finalment no es pugui anar a la sortida, l’alumne haurà de retornar els diners de la venda del talonari i les paperetes restants.

Observacions Els alumnes amb al·lèrgies alimentàries tindran un menú especial per a cada cas. És obligatori comunicar-ho al professor responsable.

Hi ha servei de lloguer d’anorac i pantalons de neu pels 3 dies amb els següents preus:

• Anorac i pantalons: 25€
  • Anorac: 15€
  • Pantalons: 12€

MOLT IMPORTANT: Aquest curs NO es serà flexible amb les dates de pagament i inscripció. Aquelles persones que facin algun pagament o tràmit fora de termini NO vindran a la sortida, de la mateixa manera que aquelles que no indiquin el concepte de pagament de forma correcta. Aquesta ha de ser ESQUI_NOM ALUMNE per exemple: ESQUÍ_JORGE BELDA. És molt important que ho feu correctament perquè el centre gestiona moltes sortides i cadascú ha de ser responsable per facilitar la feina d’una sortida amb tantes persones de diferents classes.

Segons la normativa vigent, serà obligatori portar la targeta sanitària europea i una autorització realitzada pels mossos d’esquadra per viatjar a l’estranger (França).

Per sol·licitar la targeta sanitària europea hauran d’anar a les Oficines de la Seguretat Social del Vendrell o bé per internet a http://www.seg-social.es.

Per trametre l’autorització dels mossos s’haurà de portar la documentació corresponent a qualsevol oficina dels mossos d’esquadra:

• Fotocòpia del DNI/NIE o passaport del pare, mare o tutor que autoritza l’alumne a sortir a l’estranger.
  • Fotocòpia del DNI/NIE o passaport de l’alumne.
  • Fotocòpia del llibre de família o document que acredita que l’alumne és fill de qui autoritza la sortida o bé en té la custòdia.

Nota: DNI si es té la nacionalitat espanyola, NIE si sou ciutadans comunitaris, passaport si no sou ciutadans comunitaris. És important no deixar aquests tràmits per a l’últim moment.

Aquest preu està pensat per a un mínim de 40 alumnes, si no s’arriba a aquest nombre, l’import es veurà modificat a l’alça. Les places són limitades.

NOTA IMPORTANTno es retornarà cap import de la inscripció tret que no sigui per una causa greu, com per exemple lesió d’un alumne, positiu en covid (comptem amb garantia covid) o alguna altra causa de força major que impedeixi la seva assistència. En cap cas per un canvi d’opinió motivat per exemple, per una baixada del rendiment escolar o per un mal comportament.

FORMA DE PAGAMENT:

• 1r pagament100, en concepte de paga i senyal, abans del 4 de novembre del 2022. També caldrà fer la inscripció a través del Classroom del seu fill/a aquest mateix dia.
  • 2n pagament105€ abans del  30 de novembre del 2022.
  • 3r pagament105€ abans del 20 de desembre del 2022.

Cal fer l’ingrés corresponent a qualsevol oficina de La Caixa utilitzant el següent codi de barres. Tornem a recordar que a l’apartat de “CONCEPTE” cal indicar: “ESQUÍ_NOM ALUMNE” (posar el nom complet de l’alumne)

FORMULARI D’INSCRIPCIÓ: Al classroom (demanar al professor d’educació física en cas de dubtes).