SORTIDA A LA NEU 2020!!!

Ja tenim obertes les inscripcions per a la sortida a la neu d’aquest curs. Aquesta tindrà lloc el 20, 21 i 22 DE GENER!!! Sí, sí, heu llegit bé. Aquest any podrem gaudir d’unes condicions de neu espectaculars que permetran als nostres alumnes vivenciar de primera mà, en un entorn natural, dos dels esports d’hivern més populars com són l’esquí i l’snowboard. L’any passat va ser tot un èxit amb més de 100 assistents. En el vídeo podran veure com s’ho van passar els alumnes.

.

A continuació els donem tots els detalls de la sortida i al final del tot trobaran el formulari d’inscripció.

Un any més, des del Departament d’Educació Física de l’Institut Andreu Nin organitzem la sortida a la neu que s’ofereix cada any. Aquesta sortida està destinada als alumnes de 1r fins a 3r d’ESO.

Pistes d’esquí Combinació entre estacions d’esquí dels Pirineus francesos i catalans.

Visita segons les condicions climatològiques i de la neu.

• Font Romeu – Les Angles –Porté
  • La Molina – Masella
Allotjament Hotel Park Puigcerdà a Puigcerdà (habitació, esmorzar i sopar).

Els dinars de dimarts i dimecres seran dinars calents als restaurants de les pistes d’esquí.

El dinar del primer dia no està inclòs.

El preu inclou
  • Allotjament
  • 2 pensions completes (amb dinar al restaurant de pistes).
  • Autocar (viatge i desplaçaments a pistes).
  • 3 forfaits per als remuntadors.
  • 5 hores de monitors d’esquí o surf de neu en horari de matí i tarda.
  • Assegurança a pistes.
  • Lloguer de material d’esquí o surf de neu per als 3 dies.
  • Banys termals a Dorres.
  • Excursió amb raquetes de neu (segons la climatologia i estat de la neu).
Preu de l’activitat 280€

Per fer més accessible aquesta sortida a totes les famílies, el pagament  es realitzarà fraccionat en 3 terminis.

A més a més, a cada alumne que faci la paga i senyal corresponent, que s’haurà de fer abans del 31 d’octubre, se li lliurarà un talonari amb què podrà finançar-se la sortida (fins a 200 €).

IMPORTANT!!! En el cas que finalment no es pugui anar a la sortida, l’alumne haurà de retornar els diners de la venda del talonari i les paperetes restants.

Observacions Els alumnes amb al·lèrgies alimentàries tindran un menú especial per a cada cas. És obligatori comunicar-ho al professor responsable.

Hi ha servei de lloguer d’anorac i pantalons de neu pels 3 dies amb els següents preus:

• Anorac i pantalons: 25€
  • Anorac: 15€
  • Pantalons: 12€

Segons la normativa vigent, serà obligatori portar la targeta sanitària europea i una autorització realitzada pels mossos d’esquadra per viatjar a l’estranger (França).

Per sol·licitar la targeta sanitària europea hauran d’anar a les Oficines de la Seguretat Social del Vendrell (C/ Camí Reial) o bé per internet a http://www.seg-social.es.

Per trametre l’autorització dels mossos poden venir un dia concret al centre on estaran signant les autoritzacions (informarem més endavant del dia i hora) o bé portant la documentació corresponent a qualsevol oficina dels mossos d’esquadra:

• Fotocòpia del DNI/NIE o passaport del pare, mare o tutor que autoritza l’alumne a sortir a l’estranger.
  • Fotocòpia del DNI/NIE o passaport de l’alumne.
  • Fotocòpia del llibre de família o document que acredita que l’alumne és fill de qui autoritza la sortida o bé en té la custòdia.

Nota: DNI si es té la nacionalitat espanyola, NIE si sou ciutadans comunitaris, passaport si no sou ciutadans comunitaris. És important no deixar aquests tràmits per a l’últim moment.

Aquest preu està pensat per a un mínim de 40 alumnes, si no s’arriba a aquest nombre, l’import es veurà modificat a l’alça. Les places són limitades.

NOTA IMPORTANT: no es retornarà cap import de la inscripció tret que no sigui per una causa greu, com per exemple lesió d’un alumne o alguna altra causa de força major que impedeixi la seva assistència. En cap cas per un canvi d’opinió motivat per exemple, per una baixada del rendiment escolar o per un mal comportament.

FORMA DE PAGAMENT:

• 1r pagament80€, en concepte de paga i senyal, abans del 31 d’octubre del 2019. També caldrà fer la inscripció a través  de la pàgina web o del Classroom del seu fill/a.
  • 2n pagament: 100€ abans del 29 de novembre del 2019.
  • 3r pagament: 100€ abans del 20 de desembre del 2019.

Cal fer l’ingrés corresponent a qualsevol oficina de La Caixa utilitzant el següent codi de barres. A l’apartat de “CONCEPTE” cal indicar: “SORTIDA NEU” i el NOM I COGNOMS DE L’ALUMNE.

FORMULARI D’INSCRIPCIÓ: