SORTEIG DESEMPAT PREINSCRIPCIONS FP GRAU BÀSIC (FP BÀSICA) 2/6/23

El divendres 2 de juny de 2023, a les 10h, a la sala d’actes de l’institut, es realitzarà el sorteig per resoldre les sol·licituds de preinscripció empatades en punts de l’alumnat que ha fet preinscripció al cicle d’FP Grau bàsic (FP Basica) CFGB Accés i conservació en instal·lacions esportives (CFPB AE10).

2/6/23

Aquest matí de 2 de juny de 2023, a les 10h, a la sala d’actes de l’institut, s’ha realitzat el sorteig per resoldre les sol·licituds de preinscripció empatades en punts de l’alumnat que ha fet preinscripció al cicle d’FP Grau bàsic (FP Basica) CFGB Accés i conservació en instal·lacions esportives (CFPB AE10).

Els assistents han estat la directora Mar Garcia, el Cap d’estudis d’FP Ferran López i l’actual tutora de 1r curs del CFGB Nàdia Ruano.

L’acte ha estat obert al públic.

El número que ha sortit ha estat el 5.