Segona sessió dels tallers de rap

Avui, 9 de febrer, els alumnes que participen en el Taller de rap amb Versembrant han assistit a la segona sessió de creació literària.

En aquesta segona part de taller, els alumnes han sigut totalment protagonistes de la sessió i han escrit, a partir d’un tema general i una figura retòrica (metàfora, al·literació, comparació, antítesi, etc.), les diferents estrofes que constituiran la cançó. Per tal d’ajudar els alumnes en la composició del text, Dani Kastro, MC responsable del taller, ha assessorat i orientat els diferents grups en qüestions d’escriptura, ritme i rima. La combinació de totes les estrofes que han escrit els alumnes esdevindrà la cançó que gravaran dilluns a la tercera sessió del taller.

Aquesta activitat ha permès que els alumnes gaudeixin mentre treballen temes d’interès social, gèneres musicals, escriptura i diferents aspectes poètics com ara les figures retòriques, el ritme i la rima.