Regals i Demandes

El proper dimarts 2 d’abril entrarà en funcionament el nou projecte de Regals i Demandes, impulsat per la Brigada Verda.
➔ En què consisteix?
Regalar alguna cosa que ja NO necessitis o Demanar alguna cosa que necessitis.
Com per exemple: roba, llibres de lectura, objectes, aparells electrònics, material escolar, …

➔ Com pots participar-hi?
1) Escaneja el codi QR
2) Omple el formulari.
3) La Brigada Verda t’enviarà un correu electrònic dient que ha rebut la teva sol·licitud.
4) Al taulell del sites, veuràs anunciats els productes amb una imatge, una petita descripció i el
correu electrònic del propietari. Si estàs interessat en alguna cosa, contacta directament amb el propietari a través del seu mail.

➔ Quins són els principals objectius d’aquest nou Projecte?
– Donar una nova vida a objectes que ja no utilitzem i que anirien al contenidor de residus,
convertint un residu en un recurs.
– Contribuir a reduir la petjada ecològica que generen els nostres residus, ja que evitem els impactes ambientals que comporta la fabricació, la distribució, l’ús de matèries primeres, el consum d’aigua i energia, l’emissió de gasos a l’atmosfera,… Cal tenir en compte també que la gestió de residus també comporta impactes ambientals negatius, tant si es reciclen com si es rebutgen.
– Aquesta acció col·lectiva és també una manera d’enfortir la cohesió entre tota la comunitat educativa i treballar plegats per un objectiu comú, a banda de fomentar l’altruisme.
➔ Per a més informació:
Entra al sites: https://sites.google.com/insandreunin.cat/institutandreunin/inici?pli=1
o envia un correu electrònic a regalsidemandes@insandreunin.cat

Des d’Escoles Verdes us animem a participar-hi!
Moltes gràcies!