PREMIS CONCURS DE FOTOGRAFIA

Us presentem a les fotografies guanyadores del concurs “Estudiar en temps de pandèmia” del curs 2020-21.

El primer premi, així com el premi a la fotografia més votada, han estat per a l’alumna de 1r d’ESO Erin Jiménez, per la fotografia titulada “La companyia d’un llibre”.

“La companyia d’un llibre” Erin Jiménez

El segon premi ha estat per a l’alumna de 4t d’ESO Nailet Torres per la fotografia titulada “Fora de perill mentre aprenem”.

“Fora de perill mentre aprenem” Nailet Torres

I el tercer premi ha estat per a l’alumna de 4t d’ESO Aya Lagriba.

Sense títol, Aya Lagriba.

La fotografia guanyadora en la categoria de personal del centre es farà pública durant el claustre de professors del 30 de juny.

Volem felicitar a totes les fotografies que van estar seleccionades i donar les gràcies a tothom que ha participat i ha col·laborat en el concurs.

En un proper article es publicarà un recull de les fotografies presentades al concurs.