PREINSCRIPCIÓ ESO 2021/2022

Benvolguts,

En el següent enllaç us adrecem al calendari de preinscripció.

Us recomanem seguir els següents passos en l’ordre que us indiquem. Cal:

1- Tenir un identificador digital (IdCAT Mòbil, DNI electrònic, Cl@ve, usuari GICAR,…).
2- El número de l’identificador RALC de l’alumne/a (IDALU).
3- Preparar els documents que heu de presentar en format digital.
4- Finalment, fer la SOL·LICITUD ELECTRÒNICA de preinscripció per Internet dins el termini del 17 al 24 de març.

En els vídeos i enllaços següents teniu informació per tal d’ajudar-vos en aquest procés:

1- Si no teniu cap identificador digital, el podeu aconseguir de forma molt fàcil amb l’IdCat Mòbil. A continuació teniu un vídeo que us explica com aconseguir-lo. Necessitareu:

• Tenir més de 16 anys
  • El DNI/NIE/Passaport/Document Identificador d’un país de la UE o targeta de residència comunitària.
  • La Tarja sanitària (TSI), i
  • Un correu electrònic.

2- Per obtenir l’Identificador RALC de l’alumne/a (IDALU), podeu accedir a aquest enllaç. Necessitareu identificar-vos amb l’IdCAT Mòbil a través del vostre número de telèfon i el número del o document d’identitat.

3- Aquí teniu un vídeo de com digitalitzar els vostres documents:

4. Ajuda per a fer la SOL·LICITUD ELECCTRÒNICA de preinscripció en línia:

La SOL·LICITUD EN SUPORT INFORMÀTIC està indicada per a les persones que no tenen TIE i són extracomunitàries o per les persones que no tenen Targeta sanitària individual ni tampoc targeta de MUFACE.

Si és aquest el vostre cas:

1. Empleneu, signeu i lliureu el formulari. Consulteu les oficines on tramitar de forma presencial (oficines d’atenció ciutadana, serveis territorials, oficines de gestió empresarial…). També ho podeu fer en alguns ajuntaments i consells comarcals que ofereixen el servei. Consulteu-ho abans d’anar-hi.
  2. Acrediteu la vostra identitat amb un document identificatiu com, per exemple, el DNI. Tots els documents que aporteu han d’estar vigents en el moment del registre. Si estigués caducat, és necessari aportar el comprovant de renovació.

– Trobareu més informació en aquest enllaç a la PREINSCRIPCIÓ del Departament d’Educació.

.