MATRÍCULA ALUMNAT CONTINUÏTAT CFGS 23/24

Ja s’ha obert el període de matrícula de continuïtat per a l’alumnat de Cicles formatius de grau superior (CFGS) per al curs 23/24.

ALUMNAT DE CONTINUÏTAT tots aquells alumnes que han estat matriculats en un cicle formatiu a l’institut Andreu Nin durant el curs 22/23 i cumpleixen alguna d’aquestes condicions:

•  Han cursat el 1r curs d’un cicle formatiu, ho tenen tot aprovat i es volen matricular al 2n curs del mateix cicle
    •  Han cursat el 1r o 2n curs d’un cicle formatiu i repeteixen curs
    •  Han cursat el 1r curs, els ha quedat alguna matèria pendent però poden passar a 2n curs. En aquest cas, l’alumne s’ha de matricular a 2n curs i a les matèries pendents de 1r curs. En alguns cicles formatius no es pot matricular d’alguns MP de 2n curs si tens algun MP de 1r curs suspès relacionat amb el MP de 2n curs.. Consulta amb el teu tutor/a per a que t’informi d’aquests condicionants.
    • Han cursat un cicle formatiu i els queda només pendent alguna matèria solta per finalitzar (algun MP ó UF, Síntesi, Projecte, FCT…)

ATENCIÓ: La matrícula de l’alumnat de continuïtat es realitzarà del 21 de juny al 7 de juliol.

Seguiu les instruccions que trobareu en aquest enllaç (feu la matriculació amb ordinador, no amb mòbil, i utilitzeu el navegador Chrome):

MATRÍCULA CONTINUÏTAT CFGS 23/24