L’institut Andreu Nin celebra la cloenda del projecte del kart elèctric

(clica la imatge per veure el video)

El kart dissenyat i construït per l’equip d’alumnes i professorat de l’institut Andreu Nin del Vendrell s’ha pogut veure rodant al Vendrell. Aquest dimarts a la tarda han conduït el vehicle elèctric al Karting Vendrell, en la cloenda del projecte que aquest any ha involucrat  el Departament de Transport i Manteniment de Vehicles. L’acte ha permès als patrocinadors veure en moviment l’automòbil amb què, com els informàvem fa uns dies, l’institut Andreu Nin va guanyar la competició d’escoles i instituts Kart Acadeny en la categoria de vehicles elèctrics. Des de l’institut han dissenyat de zero el xassís del kart, per afegir després les bateries, rodes i motor, tots homologats per complir les normatives de seguretat. I a diferència de les proves al circuit de Montmeló, aquesta vegada els pilots de l’equip no han estat els únics de posar-se al volant, sinó que també l’ha fet rodar algun col·laborador.