L’INS ANDREU NIN AMB LA MARATÓ

La Marató de TV3 és un projecte solidari impulsat per Televisió de Catalunya i la Fundació La Marató de TV3 enfocat a obtenir recursos econòmics per a la investigació científica de diferents malalties. Aquest any ha estat dedicada a la investigació del càncer, una malaltia que a tots ens afecta d’aprop.

A l’Institut Andreu Nin hem fet diverses activitats per recolzar la Marató. En primer lloc, el Departament d’Orientació ha organitzat la creació de dos grans llaços humans de color rosa formats per alumes i professors del centre, com a símbol de la investigació contra el cáncer. Un dels llaços a l’edifici de primer cicle i l’altre al de segon cicle.

A banda d’això, el Departament de Tecnologia ha creat clauers amb el logo del centre en 3D que, a un preu de 2 euros, han estat venuts per tal de recaptar diners per al projecte.

Nosaltres, els alumnes de la SIEI de l’Ins Andreu Nin hem decidit ficar el nostre granet de sorra fent xapes per vendre. Amb l’ajuda de Maite Bel, que ha dissenyat les xapes, i el Departament d’Orientació,des de la SIEI hem treballat de valent tota la  semana. Dijous dia 11 de desembre, a l’hora del pati, vam fer una primera venda a l’institut, i divendres dia 12 vam muntar una paradeta al mercat del Vendrell. Gràcies a la col·laboració de molta gent vam aconseguir recaptar un total de 528.88 €.

Gràcies a tots per la vostra aportació!!!

Els alumnes de la SIEI