L’INS ANDREU NIN, A L’APARADOR JOVE DEL BAIX PENEDÈS

Des de l’any 2012 el Departament de Llengua i literatura catalana proposa als alumnes de 4t d’ESO elaborar uns relats curts relacionats amb una temàtica en concret o lliures. D’aquests relats en surt un llibre que es publica cada any. Ja tenim 6 llibres publicats i en pocs dies sortirà el 7è confeccionat aquest curs 2018-19.

Aprofitant que l’Oficina Jove del Baix Penedès cedeix un espai, l’aparador Jove, per tal de mostrar l’activitat de la comarca, des del Departament de Comerç i amb els alumnes de 2n de GM d’Activitats Comercials s’ha fet un aparador amb una petita mostra dels llibres publicats.

Podeu passar a veure’l quan vulgueu, el trobareu a l’entrada de l’Oficina Jove del Consell Comarcal de la Plaça Pep Jai.