L’ANDREU NIN AMB EL “LET’S CLEAN UP EUROPE “

El passat 6 de Maig, tots els alumnes de 3r d’ESO del nostre institut van participar en una recollida de brossa a la riera de La Bisbal. L’activitat s’emmarcava dins del Servei Comunitari de 3r d’ESO, on els alumnes han de participar d’alguna activitat que involucri alguna associació del poble, en aquest cas el GEVEN (Grup Ecologista del Vendrell i el Baix Penedès).

A més, l’activitat es va incloure dins la campanya Let’s Clean Up Europe, una campanya que es realitza a nivell europeu per conscienciar sobre la quantitat de residus que llancem de forma incontrolada a la natura i promoure accions de sensibilització a través de la recollida d’aquests residus abocats il·legalment als boscos, platges, marges de rius, etc.

A l’activitat hi van participar uns 150 alumnes, i es va netejar el tram que va des del camí del colesterol fins al pont de França. Es van recollir un total de 10 bosses, separades en tres fraccions: paper i cartró, envasos lleugers i envasos de vidre.