L’ALUMNAT DE 4t DE L’ESO DE FÍSICA I QUÍMICA ANEM DE SORTIDA

El passat dimecres 27 de novembre els alumnes que cursen l’optativa de Física i Química de 4t d’ESO visitaren el complex educatiu de la Facultat de Química de la URV ubicada al Campus Sescelades de Tarragona. El motiu d’aquesta sortida era participar en dos tallers relacionats amb el currículum de Física i Química de 4t d’ESO.

D’una banda realitzaren tres experiències en el taller anomenat: “Les molècules, més vives que mai” on es treballà la cèl·lula vegetal entesa com un conjunt de biomolècules què, de manera conjunta, donen lloc a la vida.

D’altra banda, també desenvoluparen diverses experiències en el taller, que duia per títol: “Les reaccions químiques com a font d’energia”; en aquest darrer experimentaren en el camp de les reaccions químiques habituals a la vida quotidiana.

Els acompanyaren els professors que imparteixen l’assignatura a 4t d’ESO: Lorenzo García i Joan Carles Vendrell.