L’ACTUALITAT A L’AULA

El dimecres 27 de març els alumnes de 2n d’ESO van participar en el taller L’Actualitat a l’Aula, organitzat pel Departament de Llengua Catalana.
Aquest taller va estar dirigit per dos periodistes de la secció Junior Report, que està inclosa dins del diari “La Vanguardia”, i té com a objectiu apropar l’actualitat als lectors més joves.
L’activitat va començar amb l’anàlisi crítica de diferents mitjans de comunicació escrits, per veure com cada un d’aquests diaris presentava les notícies des d’un punt de vista diferent. Posteriorment, els alumnes van fer una pràctica de periodisme i van sortir per l’institut a buscar quatre notícies que poguessin ser interessants per a un diari del centre. Finalment, van elaborar la portada d’aquest diari.
Els alumnes de 2n han valorat molt positivament aquest taller.