LA CASTANYADA ARRIBA A L’AULA D’ACOLLIDA

Un any més, la Castanyada ha arribat a l’Aula d’Acollida. Enguany hem treballat aquesta tradició a través de vídeos, lectures i imatges… i després hem posat a prova el que hem après a través d’un concurs, fent servir l’aplicació Kahoot! A més, també hem aprofitat per parlar sobre les festes que se celebren a les cultures d’origen de tots els alumnes de l’aula a partir d’una presentació amb imatges que hem posat en comú.

També hem descobert quins són els fruits de la tardor i hem menjat castanyes i fruits secs per celebrar la nostra pròpia Castanyada a l’aula. Tot i que no hem pogut cuinar panellets, hem conegut com es fan i els alumnes han apuntat la recepta per poder-ne fer a casa!

A continuació us deixem algunes imatges de la menjada de castanyes i fruits de tardor!