JORNADES DE MOBILITAT ERASMUS + K103 A TOLEDO

L’ Institut Andreu Nin ha participat en les jornades de mobilitat d’Educació Superior entre països de la Unió Europea, organitzades per l’Agència Nacional del programa Erasmus+ de la Unió Europea a Toledo. Aquests dos dies han servit per actualitzar les novetats del nostre programa Erasmus+ KA103, on els alumnes del nostre centre de Cicles Formatius de Grau Superior realitzen les pràctiques a diferents països de la Unió Europea.

En aquestes jornades, també hem pogut canviar experiències amb altres centres de Catalunya i Espanya.

En aquest curs 18-19 tenim 6 mobilitats, 4 ja otorgades del passat curs i dues més en les quals realitzarem el procés de selecció properament. A més a més, tenim els projectes K219 i K229 en els quals participen alumnes de primer i segon cicle de l’ESO realitzant intercanvis amb altres instituts d’ Europa. Tota una experiència. Us mantindrem informats!