JA HEM ENGEGAT LA REVISTA!

Aquesta setmana hem publicat els primers articles al nostre diari, Andreu Nin Report, i engeguem, així, una nova iniciativa que ens fa molta il·lusió. Però què és Junior Report? Junior Report és un projecte amb la col·laboració de La Vanguardia que permet als estudiants crear el seu propi diari digital amb l’objectiu de fomentar el pensament crític i la lectura de la premsa entre els adolescents.

El projecte es porta a terme a partir de l’Optativa de Revista en què participen els alumnes de 2n d’ESO. La nostra redacció compta amb 13 alumnes: Arnau Alfaro, Irene Atienza, Àlex Bargalló, Anaís Romero, Marc Fernández, Arnau Hernández, Martina Ivern, Elsa Mirón, Sadia Mouguer, Alicia Sánchez, Aracely Sosa, Natalia Vico i Paula Zapata; i un alumne de cicles, Joan Arroyo.

La redacció es reparteix en diferents seccions fixes: Cultura, Esports, Ciència i Vida. També comptem amb un director, l’Arnau Hernández, i una directora, la Sadia Mouguer. També som presents a Instagram @andreunin_report si voleu seguir la nostra activitat.

A la nostra capçalera hi podeu trobar diferents apartats com Actualitat, Opinió i Persones extraordinàries, on entrevistarem persones del nostre institut que destaquin en qualsevol aspecte. També treballarem les fake news i un cop al mes tractarem un tema en coordinació amb els més de 1.000 redactors júnior de la trentena de centres de tot Catalunya, Madrid i el País Basc que formen part del projecte.

La nostra pàgina web és: https://andreunin.junior-report.media/ i aquí trobareu tots els articles que anirem publicant, la informació dels nostres redactors… I si ens voleu fer qualsevol suggeriment, ho podeu fer en aquesta adreça de correu electrònic: andreuninreport@gmail.com.