JA ESTÀ ACTIU EL SERVEI DE MEDIACIÓ

L’Institut Andreu Nin torna a comptar aquest curs 2019-20 amb el Servei de Mediació, una eina que, de segur, ajudarà  més d’un alumne a resoldre les seves diferències, problemes o tensions. És una manera d’afrontar els conflictes entre iguals, fent ús del diàleg i cooperant per tal d’arribar a un acord consensuat i positiu per a totes dues bandes. Amb total confidencialitat l’alumnat podrà sol·licitar aquest servei en què, amb empatia, respecte, flexibilitat i sense violència s’intentarà millorar la convivència al nostre centre.

Si us trobeu en algun cas de faltes de respecte, baralles, insults, amenaces, rumors malintencionats, conflictes per tenir o prestar objectes o materials, conflictes per tasques de classe, amistats que s’han deteriorat, etc., i necessiteu ajuda per posar-li solució, no dubteu en contactar amb aquest servei.­ L’equip de mediadors està format per alumnat de diferents nivells amb formació sobre la mediació i professors de diversos departaments.

Per sol·licitar aquest servei podeu escriure’ns al correu mediació@insandreunin.cat o adreçar-vos al vostre tutor/a.

Imatge de l’equip de mediació: