FEM DE PERIODISTES!

Els alumnes de l’optativa de Revista de 2n d’ESO ens hem posat a la pell d’un periodista. En el projecte Junior Report que consisteix a acostar el món del periodisme als nostres joves, i en el marc de les activitats que ens proposen, hem assisit a un taller de periodisme a la Universitat de Comunicació i Relacions Internacionals Blanquerna – Ramon Llull, a Barcelona.

En primer lloc, hem assistit a una classe en què ens han explicat els secrets a l’hora d’escriure una notícia que ha de ser emesa per la ràdio. Un cop sabíem com ho havíem de fer, ens hem posat a treballar en la redacció d’aquestes notícies per poder-les encabir en un programa de ràdio. Per finalitzar el taller, hem entrat en un estudi de ràdio per portar a terme un butlletí de notícies, que hem gravat nosaltres mateixos.

Ha estat una experiència molt enriquidora per als alumnes, ja que han pogut viure de prop què és el món del periodisme. Qui sap si d’entre ells neix algun periodista!