ERASMUS+ KA229. SUSTAIN EUROPEAN CULTURE AND ENVIRONMENT IN AN APP

Al nostre institut estem posant en marxa un nou projecte ERASMUS+. Aquesta vegada va adreçat als alumnes de 1r i 2n d’ESO i tindrà una durada de dos cursos, fins el juny de 2020.

És un projecte de conscienciació, responsabilitat i sostenibilitat envers el medi ambient i la cultura europea. Els països participants són cinc: Itàlia, Malta, Romania, Holanda i Espanya.

Més de 20 alumnes podran viure una experiència única,  viatjant conjuntament als diferents països amb l’anglès com a llengua d’intercanvi. Conviuran amb la seva cultura i el seu medi, aprendran i coneixeran ambients diversos que els ajudarà a créixer com a persones en una Europa multicultural. Més de 30 alumnes participaran en les diverses activitats que es duran a terme a casa nostra quan les delegacions ens visitin a l’abril del 2020. Tindran l’oportunitat de ser amfitrions i mostrar als seus companys la riquesa cultural i medi-ambiental de la nostra terra.

La primera trobada es va fer a Malta del 22 al 26 d’octubre on es van concretar objectius, activitats, dates i altres aspectes rellevants per a portar a terme el projecte.

Esperem que aquesta iniciativa col·labori a fer dels nostres alumnes persones més sàvies, més responsables i més tolerants en una Europa plural i respectuosa.