ERASMUS FINLÀNDIA

Aquesta setmana les estudiants Paula Niño i Clàudia Vidal junt amb les professores Sari Bernal i Susana Ecay han estat a Finlàndia dins del programa Erasmus+ “Flying with the wings of mythology”. Les alumnes han estat durant tota la setmana convivint amb una família i participant de les activitats que el centre Finlandès ha organitzat, d’aquesta manera s’han integrat totalment en la cultura i la vida quotidiana d’aquest país.

La visita a Finlàndia tanca el cicle de viatges d’estudis que s’han anat fent durant aquests dos cursos, a falta de l’ultima reunió transnacional, que es celebrarà al nostre institut la setmana del 3 al 7 de Juny.

Els programes Erasmus canvien vides, les experiències que donen als estudiants que participen en elles fan que, a part de practicar un idioma que és importantíssim, visquin en primera persona, la cultura i tradicions d’un país i per tant es facin més tolerants millorant així la seva competència personal i social. És per això que des de la comissió Erasmus animem a tot els alumnes a participar en els programes que s’ofereixen a l’institut.