ENS CAPBUSSEM

Aquest curs des del SIEi (suport intensiu a l’educació inclusiva) ens hem afegit per primera vegada a lal proposta gratuïta que fa la Regidoria d’Esports de l’Ajuntament del Vendrell, de fer natació escolar.

Un cop per setmana anem a la piscina municipal  amb un grup de 8 alumnes.(divendres de 12.30 a 13.15h). Fan l’activitat amb 2 monitors dins l’aigua i els professors estem donant suport, per si és necessar,i fora de la piscina. Estan engrescats i els agrada molt, llàstima que només sigui un trimestre!

Des de la Regidoria  es vol oferir a tots els alumnes la possibilitat d’incorporar la pràctica de les activitats aquàtiques dins l’horari lectiu, més concretament dins l’assignatura d’educació física.

Es vol donar la possibilitat que els nois i nois coneguin la piscina i s’apropin a la pràctica de la natació,  gaudir dins de l’aigua i l’experiència de moure’s dins d’un medi aquàtic, que ofereix un ventall de possibilitats on es potencia el desenvolupament psíquic, físic i social dels nois i noies.

Quins objectius ens hem plantejat dins d’aquesta disciplina?

La millora i l’assoliment de :

• Habilitats físiques bàsiques: resistència, força, velocitat i flexibilitat
  • Coordinació
  • Hàbits higiènics
  • Afavorir l’autonomia personal
  • Afavorir les relacions socials
  • Hàbits saludables i beneficis per a la salut.