ELS ALUMNES D’ESO PARTICIPEN EN EL CERTAMEN DE LECTURA EN VEU ALTA EN CONFINAMENT

El Departament de Llengua catalana i literatura i la Comissió de Mediateca de l’institut volen agrair als alumnes d’ESO la seva participació en el Certamen de lectura en confinament, #acasallegimenveualta.

Aquesta és una de les tasques que es va demanar a l’alumnat i ara es poden veure els resultats al canal de Youtube del certamen, on s’han publicat un total de 2.064 vídeos de nens, nenes i joves llegint. Els alumnes seleccionats han rebut un diploma de participació que mostra el seu interès per la lectura.

Amb la participació al Certamen, l’institut Andreu Nin accedia al sorteig d’un lot de llibres per a les biblioteques i hem tingut la sort de guanyar-lo. Estem molt contents per aquesta notícia i esperem poder-ne gaudir a partir del setembre.

D’altra banda, ja s’ha fet pública la llista de llibres de la pròxima edició, la dissetena, que es pots trobar al Web del certamen