DECÀLEG DE L’ESTUDIANT EXCEL.LENT

És evident: s’apropa el final de curs. Més evident encara: necessitem aprovar. I totalment evidentíssim: fa bon temps i costa més ficar-se a estudiar. Està clar: cal un pla d’acció per poder triomfar sense suar massa la samarreta. Què no saps per on començar? Cap problema! Els alumnes de l’optativa ‘Speaking & Listening’ hem realitzat un estudi exhaustiu sobre el tema i aquest ha estat el resultat: un decàleg o DOS & DON’TS OF AN A+ STUDENT. O el que és el mateix, 12 regles bàsiques a ficar en pràctica. Funcionaran? Qui lo sá? Però el que està clar és que ens ha estat útil per millorar el nostre anglès i, el que és més important, ens hem fet un fart de riure preparant aquest projecte.

No ho dubtis, fes un cop d’ull tant a la presentació com al vídeo. Segur que alguna cosa t’inspirarà i algun somriure et provocarà:

THE FILM

How to be an A+ Student