CONCURS IMPULS A L’EMPRENEDORIA FP 2021

Enguany, l’institut Andreu Nin organitza per primer cop el CONCURS IMPULS A L’EMPRENEDORIA FP amb el suport del Ministeri d’Educació i Formació Professional i el fons Europeu Next Generation que ens permetrà premiar les millors idees de negoci creades pel nostre alumnat de Formació Professional.

Per aconseguir-ho, dins dels cicles formatius que ofereix l’institut es cursen els mòduls professionals de síntesi, projecte o empresa a l’aula que tenen com a finalitat desenvolupar les capacitats emprenedores de l’alumnat tot plantejant el repte de desenvolupar una nova idea de negoci, la millora d’un producte o servei o la posada en marxa d’una empresa.

El concurs Impuls a l’emprenedoria FP es realitzarà durant el mes d’abril del 2022 i es premiarà la innovació, el talent i la professió dels nostres estudiants.