CINEMA SITGES. APRENENT ANGLÈS AMB LA ‘REINA’

Prop de 200 alumnes de segon cicle i batxillerat són els que el passat 5 de novembre no van voler perdre’s la sortida que cada any s’organitza des de el departament de llengües estrangeres amb la finalitat de poder viure la llengua que s’aprèn a l’aula d’una manera més real i engrescadora. I és que amb un títol tan atractiu com el que teníem aquest any, resistir-se a anar-hi va ser gairebé impossible.

La sortida va ser tot un èxit no tan sols pel nombre d’alumnes i professors que van voler anar, sinó que també pel grau de satisfacció amb el que es va tornar. Una bona història i amb una magnífica banda sonora que ens van emocionar gairebé a tots.

El departament té programada una altra sortida a Sitges per primer cicle, que veuran la pel·lícula ‘The Florida Project’ i també una sortida al teatre amb els alumnes de francès.