CFGS D’EAS I L’ANIMACIÓ TURÍSTICA

El dimarts 24 de setembre, l’alumnat de 2n curs del CFGS d’Ensenyament i Animació Socioesportiva del nostre institut  va realitzar una visita a un Complex Turístic de Salou (Tarragona). L’objectiu d’aquesta va ser conèixer i vivenciar de 1a mà la figura de l’animador turístic, les activitats que poden realitzar i l’organització de totes les tasques relacionades amb aquesta figura, tenint en compte que entre les possibles sortides professionals del Tècnic en Ensenyament i Animació Socioesportiva es troba el d’animador/a de vetllades i espectacles i cap de departament d’Animació Turística.

Una experiència més pel nostre alumnat que es continua formant per tal d’obtenir un futur bagatge professional més ampli.