BEST 2018-19 ENGLISH PORTFOLIOS

Final de curs i una nova edició del concurs de portafolis d’anglès amb nous guanyadors. Encara que la qualitat de gairebé tots els que han participat ha estat alta i no ha resultat fàcil escollir els millors, els que a sota us presentem han destacat no tan sols pels **continguts, sinó que també perquè ‘desprenen personalitat pròpia’. Els seus autors/autores han estat capaços de reflectir en el seu treball aquells trets del caràcter que els fa diferents.

I així, trobem alegria, fantasia i il·lusió al portafoli de l’Hoda, creativitat, espiritualitat i sensatesa al de l’Érika, sensibilitat i delicadesa al de l’Ana Seni, elegància, estil i serenitat al del Massimo, talent, bellesa i art al de la Noelia, color, caràcter i molt de ‘salero’ al de la Carla, reflexió, serietat i naturalitat al de l’Anna Pino, detall, rigor i perseverança al de l’Amina i determinació, professionalitat i molta coherència al de la Martina.

Sigui com sigui, queda clar, desprès d’haver-los fullejat, que estan fets amb ganes i molt de gust i això és el que es transmet. Enhorabona a tots ells. Han fet un magnífic treball! SIMPLY AWESOME!

** era imprescindible tenir recopilat tot el que s’ha fet durant l’any escolar per poder optar al premi

GUANYADORS:

1r Batxillerat A i B; Speaking & Listening