ALUMNES DE GRAU SUPERIOR VAN VISITAR SAINT GOBAIN CRISTALERÍA

El dijous 26 d’Abril del curs passat, els alumnes de Grau Superior d’Automatització i Robòtica Industrial, acompanyats per diferents professors del departament d’electricitat i pel Coordinador de l’FP Dual, van realitzar la visita a l’empresa “Cristalería”.

Aquesta empresa es dedica a la fabricació de vidres per a diferents marques d’automòbils. Compta amb vàries línies automatitzades i robotitzades i forma part del grup Saint-Gobain Sekurit, una companyia amb més de 350 anys d’antiguitat i líders mundials des de fa més de 80 anys en construcció de llunes.

Tan alumnes com professors van poder veure de primera mà, com, a partir de vidre pla, el sistema completament automatitzat, crea tant finestres laterals com posteriors per a cotxes, afegint-li tot tipus de funcionalitats. Les diferents càmeres distribuïdes al llarg del procés i els robots industrials, permeten portar a terme el seguiment i el control de qualitat de tot el procés productiu.

En aquesta empresa, dos d’aquests alumnes, que van realitzar les pràctiques d’FP Dual el curs passat, estan ara contractats, aquest curs tenim un alumne realitzant-la.

Amb aquestes pràctiques, l’alumnat s’integra en l’entorn de treball, adquirint noves competències, facilitant-li la transició entre el centre formatiu i el món laboral, convertint-se en un Titulat amb experiència i rebent un reconeixement de la seva aportació a l’empresa.