ACTE PÚBLIC VACANTS CFGS 23/24

DATA : Divendres 28 de juliol, a les 9:00h

LLOC: Sala d’actes (Edifici B)

L’acte començarà puntualment a les 9h, per tant, els aspirants hauran de ser a la sala d’actes una estona abans.

La gestió de les vacants  es farà de la manera següent:

La gestió de la llista d’espera es gestiona per vies. En el cas dels cicles de grau superior, s’ofereixen les vacants a les persones en llista d’espera (per la via d’accés que correspongui) de la següent forma: 60% (via 1), 20% (via 2) i 20% (via 3)

Les persones que constin en la llista d’espera podran anar personalment a l’acte o designar un representant degudament autoritzat per tal que actuï en el seu nom i representació. En aquest cas es requerirà l’autorització en format paper, el DNI/NIE de la persona autoritzada i còpia del DNI/NIE/Passaport de la persona representada.

IMPORTANT PER A LES PERSONES ASPIRANTS:

• Imprescindible portar el DNI
  • La no assistència o retard a l’acte representa la pèrdua al dret d’obtenció d’una plaça
  • La matrícula de l’alumnat que obtingui plaça es formalitzarà de forma presencial a continuació de l’acte d’adjudicació, a la secretaria del centre

Documentació a aportar:

– Fotocòpia DNI/NIE d’alumne
– Fotocòpia DNI/NIE tutors legals (si l’alumne és menor d’edat)
– Fotocòpia del llibre de família (si l’alumne és menor d’edat)
– Fotocòpia de la Targeta Sanitària de l’alumne
– Fotografia carnet amb el nom i cognom de l’alumne a la part posterior

– Fotocòpia de les qualificacions finals o resguard del títol de l’estudi requerit per a l’accés al cicle

– Full d’autoritzacions (es donarà al moment de l’assignació de la plaça)

– Full matriculació (es donarà al moment de l’assignació de la plaça)
– Comprovant pagament (es donarà al moment de l’assignació de la plaça i s’ha d’anar a fer el pagament i tornar amb el comprovant)

No es farà cap matrícula si no s’aporta tota la documentació anteriorment sol·licitada.

Es requereix puntualitat a l’acte. Les persones que no assisteixin o arribin amb retard a l’acte d’ajudicació de vacants perdran qualsevol dret de reserva de plaça.

PLACES VACANTS CFGS 23/24: