A 2n D’ESO VISITEM EL COSMOCAIXA

El dimarts 28 i el dimecres 29 de gener de 2020 els alumnes de 2n d’ESO feren dues sortides al Museu de la Ciència i al CosmoCaixa de Barcelona. El primer dia hi assistiren els alumnes de 2n A2 i 2n D i, l’endemà, els alumnes de 2n A1 i2n B. El motiu d’ambdues sortides era participar en un taller relacionat amb el currículum de Física i Química de 2n d’ESO. D’una banda realitzaren un taller relacionat amb la pressió atmosfèrica a partir d’experiències aparentment paradoxals on l’alumnat va aprendre què és aquesta magnitud física i els seus efectes. El taller estava directament relacionat amb els continguts que es treballen a l’aula. D’altra banda, també desenvoluparen diverses experiències en grup i contestaren les qüestions d’un dossier que se’ls va lliurar abans d’iniciar la visita. Els acompanyaren els professors que imparteixen l’assignatura a 2n d’ESO així com dos professors d’altres departaments del centre.