2n AiF organitza la I Fira d’Empreses Simulades del Baix Penedès

El passat 23 de febrer es va dur a terme la I Fira d’Empreses Simulades del Baix Penedès, al teatre Àngel Guimerà. Ha estat un projecte dut a terme pels alumnes de 2n de CFGS d’AiF que cursen el mòdul de projecte d’administració i finances.

L’institut Andreu Nin posa en marxa la primera Fira d’Empreses Simulades del Baix Penedès a la Lira i al TÀG

La fira ha anat dirigida a cicles formatius de la família d’administració i gestió, que utilitzen la plataforma Empresaula  per aplicar tots els coneixements, procediments i aptituds adquirits al llarg del seu procés d’aprenentatge. El propòsit d’aquesta trobada era que les empreses donin a conèixer, en una presentació pública de dos minuts de durada, els productes i/o serveis que ofereixen posant a prova les seves capacitats comunicatives. També fer tasques de networking per arribar a acords comercials que els ajuden a entendre el valor de l’empresa com a unitat.

Ha estat una experiència enriquidora i molt motivadora pels alumnes, ja que per una banda els ha permès conèixer personalment a altres alumnes amb els que porten mesos treballant de forma telemàtica i també per donar a conèixer i promocionar la seva empresa.