2n AiF GUANYA PREMI PROJECTES D’EMPRENEDORIA

Ens complau comunicar-vos que des del mòdul MP11 simulació empresarial, del segon curs del CFGS d’administració i finances, aquest any hem presentat al premis Impuls FP, concurs territorial que pretén mostrar les millors iniciatives emprenedores i innovadores de l’alumnat dels ensenyaments professionals de Catalunya, el pla d’empresa Aion Data analitycs, SL, elaborat pels alumnes José Manuel Martínez, David Sanclemente i Rubén Valencia, aconseguint el 1r premi de projectes de grau superior, en la categoria d’emprenedoria.

Per la nostra part sols ens resta tornar-los a felicitar per la recompensa aconseguida a través de la feina ben feta.

Com a professores del mòdul ens sentim orgulloses i motivades per continuar treballant.

Isabel Ferrer i Glòria López