JOCS MATEMÀTICS 1r ESO

L’assignatura de Jocs Matemàtics que impartim a 1er d’ESO pretén mostrar als nostres alumnes una perspectiva més divertida de les matemàtiques.

Al llarg del curs hem anat fent activitats relacionades amb els conceptes estudiats a l’aula, sempre des d’una vessant més desenfadada i lúdica, però al cap i a la fi, jocs que ens ajuden a reforçar els coneixements i a consolidar-los.

Una de les activitats que els nostres alumnes han dut a terme, ha estat la creació de jocs matemàtics de taula.

Una experiència força interessant, ja que a banda de potenciar el treball en equip i la creativitat, els alumnes van repassar els coneixements matemàtics adquirits durant el curs no només per tal de poder formular les preguntes del seu joc sinó també quan jugàvem als jocs dels companys.

Els resultats han estat molt satisfactoris i ens hem divertit “fent mates”.