25 d’ABRIL JORNADA ESPORT INCLUSIU

El dimecres 25 d’abril de 2018, celebrarem la 1a Jornada d’Esport Inclusiu a les instal·lacions municipals del Vendrell (Av. Camp d’Esports). En aquesta jornada hi participaran els/les alumnes del Centre d’Educació Especial Garbí del Vendrell i grups de secundària de l’Institut Andreu Nin. Els alumnes de 2n curs del CFGS d’Animació d’Activitats Físiques i Esportives (AAFE) del nostre institut formaran part d’aquesta Jornada com a monitors de les diferents activitats elaborades per aquest dia. Des del crèdit d’Activitats físiques per a persones amb discapacitats, desenvolupat al llarg d’aquest segon any del cicle, s’han treballat les característiques dels grups de població amb discapacitats. Volem que la participació en aquesta Jornada pugui aportar una major formació de caire pràctic. Per això també, el passat dijous 5 d’abril, van rebre tota la informació necessària – organització de les activitats, número de participants, les diferents funcions dels monitors, etc, per a que el dia 25 d’abril  TOTS/ES PARTICIPANTS puguin gaudir practicant esport amb les seves capacitats i doni el tret de sortida a l’esport de forma inclusiva.