Primera jornada d’Inclusió educativa

El  dimarts 7 de maig es va realitzar a l’Institut de l’Alt Foix la primera jornada d’Inclusió educativa del nostre centre, adreçada a l’alumnat de 2n d’ESO i organitzada pel seminari d’Orientació educativa. L’objectiu d’aquesta jornada era sensibilitzar al nostre alumnat envers la diversitat i la importància de la inclusió. Vam comptarem amb la participació […]

Primera jornada d’Inclusió educativa Llegeix més »