Suspensió classes dia 28/2

Les previsions meteorològiques han empitjorat per a demà dimecres i des de protecció civil s’han anul·lat totes les rutes de transport escolar per aquest dia i també s’ha recomanat que cal evitar al màxim l’ús dels vehicles.

Davant de les dificultats previstes en la mobilitat i tenint en compte que la majoria d’alumnat i professorat del nostre centre es trasllada des d’altres municipis, considerem que el més prudent és suspendre totes les classes de demà dimecres dia 28 de febrer de 2018.

Seguiu atents, si us plau, a noves informacions de cara a la represa de les activitats normals.

L’equip directiu