Joverd de Vilafranca

L’alumnat de l’Alt Foix va participar el passat dissabte 30 de març al concurs de castells del Joverd. Es tracta d’un concurs de castells en el què participen Escoles i Instituts de Secundària i Batxillerat de la Comarca i que es realitza anualment a Vilafranca del Penedès.

La trobada va tenir una àmplia difusió a les nostres xarxes socials, especialment l’Instagram, on vam penjar les fotografies i vídeos i van ser seguides per més de 250 persones.

Des de l’Institut Alt Foix volem donar les gràcies a tot l’alumnat i professorat que ha participat al llarg d’aquests dies en la preparació i elaboració de les colles castelleres. De tot cor, moltes gràcies!

> Veure l’Instagram de l’Institut Alt Foix

> Veure el Facebook de l’Institut Alt Foix