L’equip de redacció

Hola de nou, ja estem a tope !!

Avui us volem presentar al magnífic equip de redacció que ens encarregarem durant tot el curs del blog. Som’hi!

MANEL  LORCA                                                                                                                      ISCLE CODINA

Manel Lorca:

La meva classe és 1r a, vinc de l’escola Jaume Balmes.

Les meves aficions són molt diverses però us haig de dir que m’agraden molt els videojocs.

El que més m’agrada de l’institut són els companys que tinc a la classe i els del Siei.

Iscle Codina:

La meva classe a l’institut és 1r a i també vinc de l’escola Jaume Balmes, com el Manel.

A mi m’agraden moltes coses, però una molt guai per mi, és fer trucs amb el patinet.

El que més m’agrada de l’institut és estar amb amics.

Ens anem trobant en els articles del Blog !!