ESTEM MOOOLT ENFEINATS, PERÒ ENS ENCANTA!!!

Hola, hem començat el curs amb un munt d’activitats com ara:

Hort, cuina, compres, biblioteca, blog, projectes tecnològics,…

Hort: la setmana passada ja us vam posar una mica al dia però hi ha novetats. Ja tenim els calçots plantats,,,,,😎 en uns quatre o cinc mesos…nyam nyam…

Cuina: aquest curs estem fent un projecte al tot el Siei que es diu “descobrim el món” i lligat amb aquest, fem receptes d’arreu del món, un viatge fantàstic!! 😉 La setmana passada vam visitar Itàlia …. molto bene..

Compres: Aquí comprem un munt de productes que necessitem per l’isnti a més del ingredients de la recepta de cada setmana. Fent aquesta activitat treballem molts aspectes com ara contar el canvi, buscar les compres als comerços on fer-les, entre altres coses…

Biblioteca: Aquesta activitat és nova d’aquest curs. Anem cada setmana a la super nova biblioteca que han fet a Sant Martí i llegim una hora ben bona, ens encanta 🤓

Projectes tecnològics: Quina feinada a projectes tecno !!! 😅  Disenyar, planificar, construir, reparar….Hi ha dies que treballem força. Aprenem a fer un munt de processos tecnològics i a usar moltes eines diferents. A vegades ens fan encàrrecs molt importants i ens queden molt xulos !

Bé, quin post més llarg aquesta setmana però ens agrada que veieu la feina tant gran i important que fem a l’insti.

Us posem algunes fotos perquè mireu una mica.

Ah…no ens podem oblidar d’altres activitats com descoberta de l’entorn i emocions, que ja parlarem en altres entrades.

Molta, molta i molta Salut

8 comentaris a “ESTEM MOOOLT ENFEINATS, PERÒ ENS ENCANTA!!!”

  1. 👏👏👏👏👏Uaauuuu!!!
    Quina feinada!
    I com m’agrada compartir-la amb vosaltres! I veure com us aneu fent grans cada dia i aprenent més i més.

  2. Què guai, quantes coses!
    Tot el que feu és sempre molt interessant, però a mi m’agrada especialment l’hort: feu créixer plantes i cultiveu uns productes que estan boníssims! Encara que aquesta novetat de la biblioteca… M’encanten les biblioteques, m’hi passaria hores!
    Endavant, seguiu així!

    1. Hola Santiago, moltes gràcies pel teu comentari, a nosaltres ens està encantant la biblio també, esperem veure’t a la calçotada gaudint dels calçots com cada any, una braçada !

  3. Ey ey ey ey!!! que sort tenim de comptar amb aquest meravellós equip!! Estic molt feliç de “conviure” amb vosaltres, sou un exemple!!! olé!!

    Pd: Aquests calçots els vull provar jo.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut