Concurs de fotografia del SIEI

Hola!

Avui us volem informar de que, entre l’alumnat del SIEI, estem realitzant un magnífic concurs de fotografia!

La temàtica és la naturalesa-paisatges, a les fotografies se’ls ha de posar un títol i no hi pot aparèixer el nostre nom.

Tenim tot el mes de febrer per a fer, escollir i enviar les 3 fotografies (com a màxim) amb les que vulguem participar.

Heu de saber que, en una primera fase, seran els profes del SIEI els que descartaran algunes fotos però després, les restants seran publicades aquí al Blog per a que vosaltres, els nostres lectors, voteu per les que més us agraden.

Què us sembla? La vostra participació serà molt important!

A principis de març publicarem les fotografies que han arribat a la fase final.

Qui serà el/la millor fotògraf/a del SIEI? 😉🏔🍁

Fins aviat!