Siei a tope! Bon Nadal!

Aquest últim mes a la Siei, hem estat a tope!!!

A tecnologia hem construït una magnífic arbre de Nadal que hem penjat al Hall de l’Institut. Esperem que us hagi agradat!

A l’hort, hem fet créixer els nostres calçots (ja queda menys per menjar-los) i a l’hivernacle hem construït 4 magnífics cavallons on hem plantat enciam, alls, pèsols… i hem construït una magnífic “Hotel d’insectes”!

Al taller d’emocions hem estat treballant l’alegria. Primerament vam voler generar alegria a d’altres persones i van escollir un professor/a que els hi vingués de gust per fer-li arribar una carta amb tot d’elogis i per acabar el tema hem pintat uns quadres amb colors vius i alegres amb uns resultats sorprenents.

A les nostres sessions de tutoria hem treballat amb les construccions de Lego per reflexionar sobre nosaltres mateixos.

Per aquest blog hem fet una entrevista a una altra professora, en aquest cas, a la Roser! Que la podreu llegir en el següent post.

A Castellà hem fet un concurs d’accentuació i hem après que les paraules agudes s’accentuen quan acaben amb N,S o vocal

I a Català estem fent feina sobre una sèrie que ens agrada molt que es diu “Les de l’hoquei” i a matemàtiques les divisions van que volen!!!

I com no! En el taller de cuina hem gaudit d’una exquisida samfaina, d’una trinxat de la Cerdanya i d’una llaminera “tarta de Santiago”.

Com podeu veure estem a tope!!

Contents/a i orgullosos/a de la feina feta, l’alumnat i el professorat del Siei us desitgem bon Nadal i molt bones vacances!!!! yujuuu!