ESTADES A EMPRESA: ESCOLA JAUME BALMES.

Em dic Marc Crespo Maestre, tinc 16 anys i actualment estic fent quart de l’ESO Educació Secundària Obligatòria) en l’Institut de l’Alt Foix, dins d’un projecte anomenat Projecte de Diversificació Curricular Foix. Aquest projecte va dirigit a l’alumnat de tercer i quart de l’ESO que tenen compromesa l’acreditació de l’ensenyament obligatori. Unes de les coses més importants d’aquest projecte són les estades a empreses. Aquests petits tastets laborals em permeten conèixer diferents professions i d’aquesta manera puc decidir al que m’agradaria dedicar-me en el dia de demà.

Aquest trimestre faig una estada en el Col·legi Jaume Balmes ajudant a la mestra d’Educació Especial. Realitzo diferents activitats, com ara ajudar a fer material adaptat per a nens amb Necessitats Educatives Especials, acompanyament en classes de reforç, vigilància de pati i resoldre dubtes de diferents assignatures.

El temps que porto en aquesta estada estic molt content i molt orgullós del que estic aprenent.