Estades a empresa: Escola Jaume Balmes

Em dic Nicolás Buson i tinc 16 anys, repeteixo 4t d’ESO. Formo part del Projecte de diversificació curricular Foix, la meva tutora és la Jose.

Vaig  començar a fer l’estada a empresa a l’Escola Jaume Balmes de Sant Martí Sarroca però només hi vaig poder anar a causa de la situació de confinament pel coronavirus. No vaig poder començar abans a l’escola perquè vaig estar lesionat del turmell i  vaig haver de fer repòs. Vaig escollir l’escola perquè m’agradaria arribar a ser professor d’Educació física.

Aquell dia vaig poder ajudar a una mestra amb els nens petits. Vaig ajudar-los a retallar paper, a rentar-se les mans,  vaig col·locar fitxes a  les parets i per últim vaig imprimir fotocòpies perquè  els nens petits poguessin pintar. Un dels mestres a qui havia d’ajuda era el Xavi, mestre d’Educació física, però a causa de l’estat d’alarma ja no he pogut continuar.

L’opinió que tinc del poc temps que vaig estar és que el temps em va passar molt ràpid perquè em van agradar molt les tasques que vaig fer i la manera com em van tractar els mestres de l’escola. Vaig parlar amb ells en el temps lliure, ens vam conèixer i em vaig divertir molt amb els nens petits.