Collim espàrrecs

Hola de nou.

Aquesta setmana en l’estona de descoberta de l’entorn vam aprofitar per collir uns quants espàrrecs que anàvem veient i no podíem deixar escapar. Els vam trobar en el camí de la font de la Salut cap a sota el castell de Sant Martí.
El dilluns els vam cuinar junt amb els primers alls tendres del nostre hort.
Estava boníssima i ens ho vam passar molt bé buscant els espàrrecs i cuinant la truita.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut