Les nostres compres

Hola!
Avui us expliquem la nostra activitat de compres. Cada dimecres sortim a comprar les coses que  necessitem per al taller de cuina dels dijous.
Anem pels comerços del poble de Sant Martí. Acostumem a anar als supermercats, a la floristeria per a comprar el planter per l’hort, al forn de pa, etc…
Val a dir que, aprofitant que fem aquesta activitat, fem algunes compres que es necessiten a l’institut. A nosaltres ens van molt bé per així aprendre a comprar millor. Ens ho passem molt bé.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut