Represa de les activitats

En aquests moments totes les previsions ens permeten anunciar que demà dijous dia 1 es podran reprendre a tota normalitat les classes al nostre centre.

Segons el Consell comarcal, el transport escolar també podrà funcionar amb normalitat.

Gràcies per la vostra comprensió i col·laboració!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut